Erlend Mørch om å nå unge lyttere
Erlend Mørch om å nå unge lyttere

Kun 1,7 prosent av lokalradiolytterne befinner seg i aldersgruppen mellom 12 og 29 år. I samme gruppe lytter kun 33 prosent til tradisjonell radio daglig. Hvordan kan lydbransjen tilpasse seg en generasjon som konsumerer medieinnhold på helt andre premisser enn før?

Til årets Lyddager kommer komiker og og innholdsskaper Erlend Mørch for å dele sine erfaringer og hva han selv tror er nøkkelen til å nå ut til en ung målgruppe. Foredraget gir deg innsikt i hvordan bygge tillit og treffer unge gjennom autentisk og relevant innhold.

Erlend Mørch har erfaring både med radio og podkast, og har bevist over tid at han evner å lage unikt og attraktivt innhold som treffer en ung målgruppe gjennom humor, historiefortelling og tilstedeværelse i flere kanaler.

Heidi Røneid er prosjektmedarbeider i Radiodager

Partnere og sponsorer 2025

Bli sponsor for Lyddager og Prix Norge? Les mer her

Lyddager, tidligere kjent som Radiodager, er landets største fagkonferanse for lyd- podkast og radio. Under konferansen deles også Norges offisielle lydpriser ut, som belønner det beste fra norsk radio og podkast i over 25 ulike kategorier.

Hold deg oppdatert - meld deg på vårt nyhetsbrev

Vi lager Lyddager

 © Foreningen Radiodager 
Alt materiale er kopirettslig beskyttet og er ikke tillatt kopiert uten avtale.

Utviklet av Para AS

0
    0
    Din ordre