Hør hvordan Spotifys ble en helhetlig lydplattform
Alexander Donka
Hør hvordan Spotifys ble en helhetlig lydplattform

Spotify har gjort betydelige investeringer i podkast, inkludert en omfattende utvidelse av podkastbiblioteket, oppkjøp av studioer og parnerskap med talenter over hele verden. Hva er strategien deres framover, hvordan engasjerer de innholdsskapere og hvordan har reisen vært så langt?

Karin Bäckmark leder podkastsatsingen for Spotify i Norden og har spilt en sentral rolle i å omforme Spotify fra en ren musikkstrømmetjeneste til en helhetlig lydplattform. Under hennes ledelse har Spotify styrket sin tilstedeværelse i Norden og sikret sin posisjon som en dominerende aktør i markedet. Bäckmark kommer til årets Lyddager for å dele innsikt om Spotifys strategi for å sikre gode lytteropplevelser.

Kjøp billett til årets Lyddager her.

Heidi Røneid er prosjektmedarbeider i Radiodager

Partnere og sponsorer 2024

Bli sponsor for Lyddager og Prix Norge? Les mer her

Lyddager, tidligere kjent som Radiodager, er landets største fagkonferanse for lyd- podkast og radio. Under konferansen deles også Norges offisielle lydpriser ut, som belønner det beste fra norsk radio og podkast i over 25 ulike kategorier.

Hold deg oppdatert - meld deg på vårt nyhetsbrev

Vi lager Lyddager

 © Foreningen Radiodager 
Alt materiale er kopirettslig beskyttet og er ikke tillatt kopiert uten avtale.

Utviklet av Para AS