Den danske podkasten Third Air kommer til Radiodager for å fortelle hvordan du kan skape et univers av ditt produkt.
Third Ear er en liten, uavhengig podkastprodusent, som forteller historier fra virkeligheten. De er spesielt gode på innovative ideer, som har gitt dem et enormt publikum, også utenfor landegrensene. Et eksempel er da de laget en ekte skattejakt for lytterne, med hint gjennom podkasten til hvor skatten lå nedgravd. En lytter fant til slutt skatten og fikk premien. De har også samarbeidet med det danske filminstituttet, som resulterte i produksjon på flere plattformer som blandet animasjonsfilm, liveopptredener, interaksjon fra publikum og god gammeldags historiefortelling – til stor suksess!
Nå kommer Tim Hinman og Krister Moltsen fra Third Ear til Radiodager for å fortelle motivasjonen bak prosjektene, hvordan de jobber, hvorfor de jobber som de gjør og, kanskje viktigst av alt, hvorfor dette er så populært blant et så stort publikum.
Dersom du vil se Third Ear kan du kjøpe billett allerede nå, og spare 500 kroner: https://lyddager.no/paamelding-til-radiodager/